Livet har gått och blivit som en skräck film ...

shalala....
Idag vakna jag vid 7 tiden genom att min mobil ringe venne vem som ringde men ajja.
Jag gick upp fixa mig käka sen vig 8:23 tiden stack jag till skolan,
idag var det verkligen en skön dag som vi inte jobba någonting efter som Diamantens skola fyller 10 år
så vi fick göra 10 meters rulltårtor haha var faktiskt roligt men efter det så var tyå några
killar som gjorde massa saker alltså dom lekte med elde och knivar (asså rektorn ville att vi skulle ha rolig dag så han bjöd dom till skolan)
Men senare hade vi idrott som jag inte äns vill snacka om det för att det var as läsckigt när
Markus M var nära att bli på körd av en spårvagn :S
var inte alls kul för att spårvagnen var inte äns 5 meter ifrån han så de var rätt nära
men som tur att de inte hände något..
vid halv 6 tiden ska jag dra till frinavet för att då har vi dans hehe som alltid lika roligt
att dansa ; )

men ajja vi hörs senare ..
Heejdåå
puss



                                                        
//Jelena som bloggar ..<3




Bilden är tyå innan jag gick till dans träning den 22 november ; )




                                                                                                // Jelena bloggar..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0