Svik aldrig utan älska han tills han älskar dig ..<3

Hejsan..Idag vakna jag 7:8 jag gick upp fixa mig
åt sen vid 8:24 stack jag till skolan
och vi jobba typ nästan ingeting för att vi
lyssna på musik och chilla hela skoldagen :D
vid 11 tiden stack vi till maten och då hade
personal gjort som restourang (stavning)
de gjorde typ soom jul bord eller något sånt
men ajja vid 12 halv 12 tiden stack jag till N.V.A skolan
hehe där träffa man Rawad,gaga,becca,Kalle anka haha alltså Robin :D
men nu är är jag hemma och mår inte så bra ''förkyld''
Väntar tills markus ska messa för att jag måste bara få veta en
sak men ajja jag bloggar lite senare

heej dåå...<3


                                                                             


 
                                                                     // jelena bloggar ..<3


Kommentarer
Postat av: linn edäng

fin du är! <3

2011-12-15 @ 15:11:46
URL: http://linnedng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack !<3

2011-12-15 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0