När livet sviker är det alltid bra att vara två ♥

Shaa..för några minuter sedan så va jag med sötnosen Nico,jessica och habib,
hehe jessica kom till mig vid 4 tiden sen fixa vi oss och tog de lungt lite
typ vid fem tiden skulle jag och jessica göra poppcorn haha opsan vi myssslyckades
med det så vi tog ist godis, vid 6 tiden kom älsklingen & habib hehe dom var sjukt
sega men ajja som tur att dom endå kom ;)
jag nico jessica och habib kolla på en läcklig film haha ska jag vara ärlig 
så tyckte jag att de var mycket skönare att ha nico bredvid mig så jag kolla näsan
inte på filmen.. men 
Jessica o habib chilla i andra sängen medans jag o nico lekte me varandra 
i andra.
vid 7 tiden så var pappa tvungen att snacka med mig om en ''viktig'' sak
så jag var tvungen att säga adjö till nico jessica och habib :((
de skulle inte va så som de hände men endå jag hoppas att vi tar det om!
hehe eller vi måste göra igen samma sak ( vart asss roligt,mysigt & skönt )
................
Men att inte glömma så gillar jag dagen idag för att det är 2 vecker mellan mig o sötnosen <3 

men ajja vi hörs imorgon
hejdå <3



söt // ful


En gammal bild på älsklingen men SSJUUKKTTT guulliigg  ♥

Älskar dig mer än va du tror ...<3


och en bild på mig ; ))<3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0