Killen du är baar för underbar ..<3

Heejsan..

Förlåt för dåliga innlägningar, jag hann aldrig blogga dom här dagarna
mycket annat och just nu är jag mer inne på http://www.jelenaailjazovic.devote.se/
så ni kan cheka in där med
men ajja
igår var jag på frinavets disco och chilla
men gaga,gogo,kristian,habib,jakob,habib
och massa flera
goran sov över så vi kolla på skräck film eller som sagt han o gaga
kolla på film efter som stefan somna och jag messa men underbara saknade
Nico och jag våga knappast kolla på filmen :D
Men idag vakna jag genom att Alex,Gogo & stefan kom in rummet med
olika högljud och puttades hehe men ajja
snart ska ja in i duschen sen fixa kläder till stor disco som vi ska jobba:D
sen ska jag kanske fixa mig med Becca Gaga o Amela sen vid halv 7
tiden ska jag vi dra till frinavets disco o städa innan alla dom kommer :D

men hejdå bloggar senare :D<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0