Kärlek är ingen lek så lek inte med den ... !

Hejsan..

Idag vakna jag vid 7:20 tiden och som vanligt gick upp tog på mig,fixa mig & käka
vid 8:10 stack jag till skolan o första lektionen hade vi matte
sen vid 11 tiden skulle vi upp till hallen för att rektorn bjöd in några
som skulle sjunga haha vet inte va dom heter men vet bara
att barnen snacka något om flyggande matta blabla..
men ajja det var as tråkig att sitte där i några timmar
sen så börja jag o adam att jaga varandra hehe
sen så börja några till från klassen så de va endå it så tråkigt
efter de gick vi och åt sen så fick jag reda på
några saker som jag blev förvirrad av o både vart rädd att de inte skulle
hända något men ajja får snacka med älsklingen senare om det.
Vi sluta idag efter maten och jag stack till Nva skolan där va man med
gaga becca semra o några till en liten stund sen stack jag hem
och nu så dricker jag te eftersom jag är fförkyld men ajja går väll bra.
Vid 6 tiden ska jag till frinavet och ha tjej möte haha jaja säger't som vanligt
slipper nästan alltid med det  : ))

men ajja vi hörs senare

heejjdåå ...<3



 Det jag har på mig är
 
 vit linne
 mörk blåa byxer
 hjärta halsband
 klocka
 och vit armband
 


bilderna är lite konstiga men dom får digga



                                                                           
// jelena som bloggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0